Moments.
Wednesday 25 January 2012 @ 06:02 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum, :') muehehe, knal tak org atas nih? haha, k dya yang telah curi hati aku.ncem kan dy, cair terus. k harini, 1 text ja dy hantar dlm kol 8.57am, dlm hati nak blas. tpi cena, krdt low larh sygggg. sory :( ptg tuh baru pi tp4, baru buleh mcj. bru larh aku blas, tpi dy tak blas pun. eh mana dya pi? call byk kali pun tak angkat. tetiba jaa rasa risau sangat, tpi aku abaikan. aku cuba yakin kan diri aku, maybe dia bz kod. okay fine, cuba tenangkan diri. jam 7.35pm , txt msuk dari dya 'hi, please call me back'. fuhhhh lega skit hati, ingatkan lupa dah dkt aku. aku pun terus lah call dy, aku tanya mcm2 tak henti2, dya pi mna sharian? dy ckap dy msuk hospital. aku mula lah tak sedap hati. aku tnya agi, kenapa? dy cakap dya Accident ! lorhhh, kenapa tak bgtau. ptot larh aku risau sangat. aku tnya la, dya ada dkt mna skrg? okay tak? sakit tak? brdarah tak? buleh brjalan dak? biar lah soalan bodoh pun, asalkan aku tahu perfect tentang dy. nsib baik dy okay ja, cuma kaki ja luka n agak teruk sikit kata kwan dy. okay skrg nih, dy gagah jgak pi tusyen. okay takpa, demi PMR tahun nih. skrg nih, aku harap sgt dy okayyy. n pesanan buad dy, takecare okay, jgn buas2 sgt, n pi tusyen belajar elok elok nahhh, tamau mengatal gn org lain :')
okayy, that all <3



Older Post | Newer Post
Bonjour!


Your Welcome notes here :)

Diary Owner Links


Tagboard.



Put cbox codes here

Credits



★ Template by : Shira Radzuan
★ Basecodes by : Athira Zaidi
★ Background by : 7th Disoder
★ Pictures by : WeHeartIt