Moments.
I'm tired with all this :'(
Friday 7 June 2013 @ 09:05 | 0 Comment [s]

Awak, tadi tetiba ja hati saya sakit. Macam kena hiris perlahan lahan dengan pisau yang tajam. Ya Allah, kenapa ni? Macam tak sedap hati ja. Awak kat sana okay ka tak? Saya rindu kat awak ka ni? Haih, sabar lah wahai hati. Dia dah tak peduli kat hg lagi. Sikit pun dia tak ingat hg dila. Ya, dila tau. Tapi bila ingat kat awak, cepat ja air mata mengalir. Terus dila menangis kat ayah. Dila cakap dila tak sedap hati. Lepastu, dila peluk mama. Dila cakap dila penat. Ya Allah, kuatkan imanku :'( saya terlalu rindukan awak. Awak yang dulu. Tapi awak dah bahagia tanpa saya. Saya tak kisah awak nak fikir saya mcm mana. Jahat ka playgirl ka apa ka? Allah sahaja Maha Mengetahui. Yang penting, saya nak awak tahu. Saya sayangkan awak. 



Older Post | Newer Post
Bonjour!


Your Welcome notes here :)

Diary Owner Links


Tagboard.



Put cbox codes here

Credits



★ Template by : Shira Radzuan
★ Basecodes by : Athira Zaidi
★ Background by : 7th Disoder
★ Pictures by : WeHeartIt